Üzemeltető: Blogger.
RSS

Készülődés

Úgy döntöttem, ma felrakom a karácsonyi díszítést. Azért már most, mert jövő héten hétvégén nem nagyon lesz időm, utána sem, aztán lassan itt a karácsony.
Délelött kicsit "átrendeztem" a konyhát. Pár dolgot áttettem máshova, hátha nagyobb hely lesz. Egyenlőre tetszik Ha megunom, úgyis átvariálom megint. :-)
Aztán megpucoltam a konyhaablakot és nekiálltam 200db égős füzért feltenni az ablakra. Mielött nekikezdtem, megnéztem, működött. Felraktam kb. 100db-ot gondoltuk megnézzük. Hát persze, hogy nem világított. :-( Le is szedtem. Peti megnézte és elszakadt a vezeték. Végül maradtam a figurás dísznél, nagyon jó lett az is. Gabi észre is vette ahogy hazaértek.
Felakasztottuk az adventi naptárat is a falra. Kiváncsi vagyok mit fog szólni hozzá.
2 napja tisztán mondja, hogy ANYA. Olyan jó hallani. :-))

Tegnap ünnepeltük Anyu névnapját, itt volt Tomi is. Főztem, sütöttem, úgyhogy el is fáradtam rendesen.
Ma délután volt egy olyan fél óra amikor azt éreztem, hogy akkor most ülve elalszom a fotelben. De aztán mégsem. Nem is csoda, hiszem esténként puzzle-t rakok, Gabi szobájába szeretnénk felrakni, mostanában éjjel Gabi felébred, valószínű száraz Neki is a levegő, úgyhogy kb 1 óra alvás után felébredek,mert átjön, aztán reggel elég korán kel, és persze amikor alszik délután, akkor én nem. Nem baj. :-)
Most viszont megyek. :-))

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés: