Üzemeltető: Blogger.
RSS

Ezek történtek

Van mögöttem két olyan nap, ami nagyon fárasztó volt.
A tegnapi azért, mert Gabi borzasztóan nyűgös volt és direkt mást csinált mint amit kértem. Aztán este nagyon hamar elaludt, de nem tudtuk letenni, mert amint letettük felébredt. Sajna éjjel is ott volt nálunk, tudom, hogy ez nem a legjobb dolog, de így sikerült. Ez miatt persze alig aludtam éjjel. Ma pedig csináltam mindenfélét, sütit, levest, lekvárt, és Gabiztam is. Remélem ma éjjel jobb lesz a helyzet. Este 8-kor úgy döntöttem ma már nem csinálok semmit. De, mégis. Megiszok egy pohár sangriát. :-))

Remélem a holnapi nap könnyebb lesz.

Imádom ám ezt a kis gengsztert :-)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

Náncsi írta...

eddig valamiért nem fissültél nálam, de mostmár igen:) Nagyon cuki a cseppfiad:))