Üzemeltető: Blogger.
RSS

Már csak 20 nap!

A mai napunk jó volt.

Reggel Gabi addig szólongatott minket, amig elérte azt, hogy felkeljünk. :-) Aztán Peti elment dolgozni, ketten maradtunk. Nézegette a fényképeket, jó sokat rajzolt, közben azért megevett egy fél nagy doboz joghurtot, és persze ebédelt is. :-)
Olyan 2 óra fele elaludt, igaz ennek az előzménye az, hogy ordított egy adagot mert nem engedtem le az ágyról, de ez kb 5 percig tartott aztán aludt is. Muszáj volt, mert már láttam rajta, hogy fáradt de nem akar aludni. Annak meg nem sok értelme van, hogy délután 4-kor dől ki és este meg nem tud elaludni, csak nagyon későn.

Délután jött Anyu, jól eljátszottak. Jó nagyot fürdött este, aztán megint ketten maradtunk. Persze elfogyott az üveg kakaó és még rajzolni is kellett. Rajzolás után ült itt a székében, egyszer csak hátraborult. Nem ütötte meg magát nagyon, de megijedt és persze rögtön sírva fakadt. Sírdogált egy kicsit az ölemben, aztán elkezdtük játszani a csip-csip csókát. Nagyon tetszik Neki. Aztán Ő is megpróbálta igaz rövidített verzióban, de nagyon aranyos volt.

Egy idő után, mondtam Neki, hogy megyünk fogat mosni, aztán aludni. Bementünk a fürdőszobába, tettem fogkrémet a fogkeféjére és már tátotta is a száját. :-)

Mikor végeztünk, bementünk a szobájába. Mindig be szoktam vinni a kissámlit ráállok és úgy kapcsolom be a párologtatóját. Most behozta Nekem letette és mondta, hogy Anya! Olyan aranyos volt. Aztán még olvastunk kicsit és el is aludt.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés: