Üzemeltető: Blogger.
RSS

Az elmúlt napok

Mozgalmas volt a hétvégénk megint.

Szombaton várt rám még egy kosár cseresznye. Ketten voltunk Gabival, Peti dolgozott. Azért nagy nehezen végeztem a cserkóval, és le is mentünk sétálni egyet, mert kicsi fiam nagyon nyűgös volt. Aztán este fürödtünk, és elég hamar el is aludt. Én meg kitaláltam, hogy akkor talán kéne csinálni valamit a cserkó egy részével. Csináltam is. Nekiálltam dzsemmet eltenni. Háát, éjjel 1-kor már sikerült is lefeküdnöm aludni.

Vasárnap Gabi átment a Mamáékhoz, Én meg takarítottam, csináltam gyümölcslevest és még pihentem is. Este Gabi megint elég hamar elaludt, lefárasztották egymást a nagyszülőkkel. :-) Na, és mit csináltam este? Na mit? Gabi képeiből egy albumot a neten.
http://picasaweb.google.com/BeSzaZsu Eddig mindenkinek tetszett. :-))

Ma délelött elsétáltunk az apehba, mert kellett volna csekk. Innen tőlünk kb 4km. Gabi aludt közben egy órát, mikor hazaértünk, ebédeltünk és utána mentünk Anyuért, és kimentünk Dunakeszire vásárolni. Aztán hazaértünk, nekiálltam krumplist csinálni, és olyan 9 fele be is fejeztem. Nem vagyom ám fáradt. Csak egy picit. :-) Most ülök az ágyon, gép az ölemben és írkálok. :-) De szerintem lassan megyek aludni. :-)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 megjegyzés: