Üzemeltető: Blogger.
RSS

Játék 2

Megint Ági hívott játszani, köszi!

Szóval a lényegtelen dolgok rólam. :-)

1. Lényegtelen, hogy balkezes vagyok, így is meg tudok csinálni mindent. :-)
2.Lényegtelen,hogy rövid a hajam és lila álltalában. :-)
3. Lényegtelen, hogy suzukink van.
4. Lényegtelen, hogy panelban lakom.
5. Lényegtelen, hogy csak 157cm vagyok. :-)
6. Lényegtelen, hogy itt ugrál a teknősöm mögöttem a terráriumában. :-))

Játszani hívom Mesit és mindenkit akinek kedve van. :-))

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

én is akarok lila hajat:) az enyém inkább vöröses lett:) 20cmrrel vagy alacsonyabb mit én:)éés nekem is van tekim (ernő) de ő szárazföldi.

Zsuzsi írta...

Van kép a tekiről?? Én teknősmániás vagyok!! :-))

Névtelen írta...

hát nem is tudom.. nem egy fotogén alkat:)

majd keresek vhol.. vagy lefotózom.. ha lesz végre mivel:/// amugy teljesen jófej állatka, csöndes, nem harap, nem kakilja össze a lakást:)) és szép nagy már... lassan meg kéne mérnem de sztem legalább 20cm hosszú...

Anyucika írta...

Szia!!!Elősször is köszönöm hogy az olvasóm lettél.Én nem igazán szeretm a puccos kajákat,annál inkább az izletes,egyszerű,és könnyen-gyorsan elkészithető finomságokat.Remélem hogy találsz majd a sütéshez-főzéshez felhasználható ötleteket.
Egyébként én is balkezes vagyok,..vagyis nem is tudom igazán...Ez is -az is.Jobb kézzel irok,sokmindent mindkét kezemmel csinálok,de a legtöbbet a balt használom.Azt olvastam,és hallottam is már dokitól.hogy ha valaki ilyen mint,én,vagy gyerekkorában át akarják állitani jobb kezesre,annak egyensúly prblémái lehetnek.Lehet hogy azért szédülök,és imbolygok néha???!!!!???
De a balosak is vannak olyan jók mint a jobbosak,és ez a lényeg!!!!!

Üdv..Anyucika.