Üzemeltető: Blogger.
RSS

Nyaralás

Egyre jobban vagyok, ma már csináltam mindenfélét, még sütit is, igaz, mostanra már eléggé elfáradtam, úgyhogy nem is csinálok semmi mást.

Még nem is meséltem a nyaralásunkról. Na majd most. :-)

Július 25.-én reggel olyan 9 óra fele indultunk. Szerencsére nem volt olyan meleg. Elötte persze jól összevesztünk miközben pakoltunk be a kocsiba, de mikor elindultunk már nem volt semmi gond. :-)
Siófokon megálltunk egy kicsit, aztán mentünk is tovább. Utána még megálltunk azt hiszem 2x egyszer pisilni, egyszer pedig tankolni, és közben Gabit is átöltöztettem.



Délután olyan 3 óra fele értünk oda. Zsófiék is jöttek nemsokára. Bepakoltunk a szobáinkba utána körbenéztünk kicsit. A szobáink nem igazán voltak olyanok, mint amire számítottunk, de azért jó volt.
Sokat beszélgettünk és hülyéskedtünk, a gyerekek jókat fürödtek a medencében. :-) Esténként jó sokáig fent voltunk, reggelente persze a srácok már 7 órakor fent voltak, álltak az ajtóban, hogy ki akarnak menni. :-) Azt mondanám, hogy aktívan pihentünk. :-)) A gyerekeknek nagyon jót tett és ez a lényeg.
Pénteken reggelig voltunk. Azt, ami elötte volt, "kis" kellemetlenségnek nevezem inkább,de nem írok róla többet. A lényeg az, hogy nem megyünk oda többet.
Szóval pénteken reggel eljöttünk, Zsófiék mentek Füredre, Mi pedig Siófokra. Már alig vártam, hogy odaérjünk. :-) Még aznap délután mentünk is ki Ságvárra, buliztunk egy kicsit. Szombaton is kint voltunk de akkor már nyugisabb volt, Gabi is sokkal jobban érezte magát. Este amikor visszaértünk, a parkolóban szétfolyt a hűtővíz, mert elrepedt a cső.
Másnap a Misi megnézte, megbeszéltük, hogy akkor inkább ott hagyjuk a kocsit és megcsinálja. Tomi jött értünk és hozott haza.
Gabi nagyon örült amikor hazaértünk.
Tényleg nagyon jó volt a nyaralás, bizti lesz folyatás, de ha minden sikerül akkor már nem csak 6-an megyünk, hanem 8-an. :-))

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

Náncsi írta...

Na ez mind szép és jó.. de engem mé hagytá itthon:DD
Ugynézki hogy az idén mi már nem megyünk sehova:(( de majd jövőre.. szar hogy igy jöttek össze a pénzes dolgaink, annyi kirándulást terveztem, aztán most itt van-e alig vtunk valahol, örülök ha a sulira mindent meg tudok venni. áá nempanaszkodom:) végülis enyém a világ legfrankóbb /önkéntes/ melója:))