Üzemeltető: Blogger.
RSS

Itthon

Tegnap óta itthon vagyok,mert tegnap egész reggel ment a hasam. Ma már teljesen jól vagyok, de azért kértem a dokitól tegnapra és mára táppézes papírt. Plusz ha már ott voltam, megmérettem a vérnyomásomat, és hát ahogy számítottam rá, magas volt megint. Kaptam is rá gyógyszert és kaptam beutalót vérvételre, hogy nem-e a pajzsmirigyemmel van probléma, mert a pulzusom is gyors volt. Az biztos, hogy az utóbbi időben nem keveset idegeskedek, főleg a munkahelyi dolgok miatt. Marha nehéz elviselni azt, hogy folyamatosan megy a cseszegetés, hogy nem jól végzem a munkámat, mindenbe belekötnek és persze, hogy nem úgy megy, ha folyamatosan azt éreztetik velem, hogy jó szarul csinálom, pedig szerintem nem.
Úgyhogy jövő héten valamelyik reggel munka előtt, megyek vérvételre, és pár nap múlva kiderül, hogy mi is van.

Gabi szerencsére már meggyógyult, itthon van ma Velem és éppen almát eszik. :-))

Kitaláltam délután, hogy vargabélest sütök. Voltunk is a közértben, vettem hozzá cérnametéltet, túrót. Egy darabig álldogáltunk az egyik hűtőpult mellett, pont ott voltak a réteslapok. Még gondolkodtam is, hogy vegyek- ne vegyek? ÁÁ nem veszek. Aha, mikor itthon leültem a gép elé mi jutott eszembe? Na mi? Hogy réteslap is kell a sütihez. :-)) Na mindegy, majd holnap.

Van egy nagyon jó kávéfőzőnk. Tomi adta Nekünk, mondta, hogy Neki nem kell, mert nincs ingerenciája mindig takarítani. Oké. Örültünk is neki. Tényleg nagyon finom kávét főz, hiszem először ledarálja a kávét és utána főzi le, de nagyon-nagyon macerás takarítani. Már ráfér egy nagy generál, vettem is hozzá vízkőoldót is, majd holnap nekiállok. Nem kevés ideig tart, úgyhogy rá kell készülni lelkiekben rendesen. :-)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 megjegyzés:

Ágota írta...

Jobbulást kívánok! Köszi a meghívót! :) Remélem, hamarosan találkozunk! ;)

Zsuzsi írta...

Már nagyon várom én is!!! :-)