Üzemeltető: Blogger.
RSS


Beköltöztek az erkélyen lévő polcos szekrényke egyik részébe a darazsak. Tegnap délután vettem észre, amikor éppen a kaktuszokat locsoltam meg. Rögtön abba is hagytam és be is jöttem. Nem bírom ezeket a darazsakat. :-( Ma délelött sikerült a darázsfészket megszüntetni és a szekrényt is levitte Peti, hogy még csak véletlenül se jöjjenek vissza. Elég sokáig még ott repkedtek, de remélem nem jönnek vissza. Nem lenne jó. De legalább akkor most nekiállok és átrendezem az erkélyt. :-)

Ági, Neked küldöm ezt a képet!! Ezek vagyunk, Mi, Gabi és Én. :-)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

na mondom én hogy szépek vagytok:)) dejó hogy te is olyan kerek vagy mint én.. :D jujj de csúf rosszgonosz nőszemély vagyok:)))

kötsög darazsakat én is veszettű utálom... nekem van a fagyóba egy bébiételes üvegbe egy bazinagy darázs, a legnagyobb amit életembe láttam... naná hogy leöldököltem:)