Üzemeltető: Blogger.
RSS

Megint barack. :-)

Tegnap Anyuval eltettünk 11 üveg baracklevárt, plusz ma én eltettem még 8-at, és csináltam egy kis almadzsem szerűséget is. Lereszeltem az almát, tettem hozzá cukrot és dzsemfixet és egy kis fahéjat. Már megkóstoltuk, nagyon finom lett. Jó lesz majd sütibe is. :-)) Fénykép még nem készült róla, de gyorsan pótolni fogom. :-)

Már nagyon várom a nyaralást, csak még olyan sok dolgom van addig. De nem baj. :-))
Most megyek aludni. :-) Mintha kicsit fáradékonyabb lennék mostanában. :-)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bakker ennyi barackot:)) frankó ez az óra:)) a zene meg.. űberfaca:))))
Amugy?? hányókázás? ájulókázás?? Vgy te ilyesmit nemszoktál??

Ui: szóellenőrzéskor ezt kell beírnom: PUNIT :DDDDDDDDDDDD